.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلي 30 واحد صنعتی متخلف در مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از تعطیلی 30 واحد صنعتی متخلف و زمین خوار در استان در بخش صنعت خبر داد.

به گزارش شمال‌نيوز، مرتضی هاشم پور صبح جمعه در نخستین گردهمایی هیئت های امنا و موسس شهرکها و نواحی صنعتی مازندران در آمل اظهار داشت: قرارداد واحدهای فوق برای دریافت زمین فسخ و برای 105 واحد صنعتی راکد نیز اخطار صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: زمین خواری در شهرکهای صنعتی مازندران مفهومی ندارد و زمین خواران از بدنه تولیدکنندگان صنعتی استان حذف خواهند شد.

رئس هیئت مدیره شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی باید واسطه گری را کنار بگذارند، تصریح کرد: به منظور حل مشکلات واحدهای صنعتی و جلوگیری از تخلفات این واحدها، شعبه رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در شهرکها راه اندازی شده است.

هاشم پور با بیان اینکه برنامه ایجاد و توسعه شهرکهای صنعتی و توسعه صنایع کوچک در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی مازندران قرار دارد، یادآور شد: امسال 13 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی در واحدهای صنعتی استان هزینه می شود.

وی همچنین از صدور سند مالکیت برای تمامی واحدهای صنعتی مستقر در غرب مازندران خبر داد.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون 181 واحد صنعتی مدارک خود را برای دریافت تسهیلات به شرکت شهرکهای صنعتی استان ارائه دادند اظهار داشت: 100 واحد از متقاضیان فوق برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند.

وی با اشاره به ایجاد صندوق ضمانت صنایع و معادن در استان گفت: این صندوق به واحدهایی که دارای نقدینگی پایینی هستند کمکهای شایانی خواهد کرد.

هاشم پور همچنین از نصب و ایجاد ویترینهای نمایشگاهی در ورودی شهرها و شهرکها، ادارات صنایع و معادن، شهرکهای صنعتی و استانداری مازندران برای تبلیغات محصولات واحدهای صنعتی در استان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری سه گردهمایی هیئت امنایی با مدیران و موسسین واحدهای صنعتی استان برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین از انعقاد قراردادی با شهرداری مرکز مازندران برای هدایت کردن واحدهای شن و ماسه از داخل شهر به سمت خارج و محدوده کیاسر خبر داد و افزود: شهرکهای صنعتی آماده ایجاد واحدهای آتش نشانی در شهرکهای صنعتی استان است.

وی همچنین از شناسنامه دار کردن همه واحدهای صنعتی به زودی در استان خبر داد و گفت: این شرکت برنامه ها و تدابیری برای فناوری تولید بدون کارخانه در مازندران خواهد داشت.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران نیز در سخنانی گفت: اگر دولتها فرصت سوزی می کنند وظیفه صنایع این است که فرصتها را به تهدید تبدیل نکنند.

داریوش هندویی افزود: موازی حرکت کردن واحدهای صنعتی یکی از عارضه هایی بوده که از گذشته های دور این واحدها را در استان تهدید می کند.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی و گرایش به پول اساسی تریم اصل در هرجامعه ای محسوب می شود، تصریح کرد: برای تمرین خصوصی سازی باید از واحدهای صنعتی شروع کرد.

وی به نیازهای اساسی در واحدهای صنعتی استان اشاره کرد و گفت: پایانه گمرک، مجموعه فرهنگی و ورزشی و سازمان توسعه و عمران در شهرکهای صنعتی از خواسته های اساسی مدیران شهرکهای صنعتی استان است که باید محقق شود.

محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.